Tysiące biegaczy w Sportowym Krakowie
Nasze wsparcie
W 2018 roku odpowiadaliśmy za kompleksową komunikację w mediach społecznościowych imprez biegowych tworzących Królewską Triadę Biegową, czyli: 17. PZU Cracovia Maraton, 5. PZU Cracovia Półmaraton Królewski oraz 14. Biegu Trzech Kopców.
01. CEL
Zbudowanie zaangażowanej społeczności biegaczy Królewskiej Triady Biegowej 2018
02. IDEA
Kraków to jedyne miasto w Polsce, w którym uczestnicy imprez biegowych przemierzają trasy #zhistoriąwtle
03. Skuteczna strategia social media
Zaproponowane przez nas cykle treści i prowadzone relacje na żywo angażowały fanów strony i powodowały stałe wzrosty publiczności marki Cracovia Maraton. Wielokanałowa komunikacja (Facebook, Instagram, Twitter i YouTube) zaowocowała rozwojem społeczności.
04. Realizacja
Nasz zespół na żywo relacjonował wszystkie wydarzenia i przez 365 dni w roku moderował dyskusję na profilu oraz specjalnych grupach tematycznych.
Nasze działania
Zbudowaliśmy zaangażowaną społeczność #CracoviaMaraton i innych imprez biegowych organizowanych przez Zarząd Infrastruktury Sportowej w Krakowie. Byliśmy w centrum sportowych wydarzeń, relacjonując je na żywo w mediach społecznościowych.
Powyższy film został zamieszczony wyłącznie w celach orientacyjnych i nie stanowi własności 365Agencja.
Zintegrowane działania w mediach społecznościowych pozwoliły zbudować i podtrzymać zaangażowanie biegaczy z kraju i zagranicy. Fani chętnie komentowali i udostępniali treści marki
Wartość reklamowa
Padł rekord! W Królewskiej Triadzie Biegowej 2018 wzięło udział łącznie ponad
Nasza efektywność
Można zatem oszacować, iż nasze działania były około siedmiokrotnie efektywniejsze niż tradycyjna reklama w stosunku do budżetu.
Możemy zadbać też o Twoją markę!
Dobieramy rozwiązania w sposób indywidualny, adekwatnie do promocji, sytuacji i marki, mając zawsze na uwadze efektywność działań.