Jose Mourinho rekomenduje 4MOVE

>
Jose Mourinho rekomenduje 4MOVE

Jose Mourinho rekomenduje 4MOVE

Case Study

Nasze wsparcie

Pozyskaliśmy wizerunek jednego z najbardziej rozpoznawalnych trenerów piłki nożnej – Jose Mourinho do celów promocyjnych marki izotoników 4MOVE.

01. Pozyskanie kontaktu i negocjacje

Na zlecenie klienta FoodCare pozykaliśmy kontakt i prowadziliśmy negocjacje

02. Celebrity Endorsement

Nadzorowaliśmy działania związane z wykorzystaniem wizerunku do celów promocyjnych marki 4MOVE

03. Skuteczna promocja

Współpracowaliśmy z firmą FoodCare przy realizacji kampanii promocyjnej marki 4MOVE

Nasze działania

Dzięki działaniom celebrity endorsement i pozyskaniu wizerunku Jose Mourinho dla firmy FoodCare, należąca do niej marka izotników 4MOVE zanotowała dynamiczny wzrost. Wystarczyło kilka miesięcy, by brand stał się liderem rynku pod względem liczby sprzedanych butelek napoju.

Wartość reklamowa

Sprzedaż izotoników 4MOVE wzrosła o

0 %
w ujęciu rok do roku (2016 do 2015)

Nasza efektywność

Można zatem oszacować, iż nasze działania były około siedmiokrotnie efektywniejsze niż tradycyjna reklama w stosunku do budżetu.

Tradycyjne działania reklamowe
Zintegrowane działania PR 365Agencja

Możemy zadbać też o Twoją markę!

Dobieramy rozwiązania w sposób indywidualny, adekwatnie do promocji, sytuacji i marki, mając zawsze na uwadze efektywność działań.

Zadzwoń teraz

+48 537 997 537

Contact Us

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

Brak produktów w koszyku.