GO RALLY APP wyjątkowA GRA NA FACEBOOKU
dla fanów Małysza
Nasze wsparcie
Zadbaliśmy o to, by fani skoków narciarskich i sportów motorowych kibicowali Adamowi Małyszowi w jego starcie w Rajdzie Dakar, jednocześnie wcielając się w postać mistrza i skacząc jego terenowym pick'upem z Wielkiej Krokwi w Zakopanem w naszej interaktywnej grze na Facebooku.
01. AMBITNY CEL
Zaangażowanie fanów dwóch różnych dyscyplin sportowych: skoków narciarskich i sportów motorowych w celu zbudowania społeczności kibicującej Adamowi Małyszowi na Facebooku. Kampania w kulminacyjnym momencie Pucharu Świata w Skokach Narciarskich i Rajdu Dakar 2013
02. IDEA KREATYWNA
Najbardziej znany polski skoczek narciarski, który debiutuje w sportach motorowych, skacze swoim rajdowym samochodem z największej polskiej skoczni.
03. WDROŻENIE
Zaprojektowaliśmy aplikację działającą na platformie Facebook, w której gracze mogli wcielać się w rolę Małysza i bić rekordy skoczni, skacząc z niej repliką Toyoty Hilux – oficjalnego samochodu sportowca w Rajdzie Dakar 2013.









Nasze działania
Stworzyliśmy interaktywną grę, dzięki której kibice Adama Małysza zaczęli śledzić starty skoczka w Rajdzie Dakar. Zaangażowanie fanów przerosło nasze oczekiwania. Gracze polecali aplikację swoim znajomym, powodując dynamiczny wzrost liczby nowych polubień strony sportowca na Facebooku.
Finałowa wypowiedź Adama Małysza po zakończeniu Rajdu Dakar 2013
Powyższy film został zamieszczony wyłącznie w celach prezentacyjnych i nie stanowi własności 365Agencja - źródło Toyota Polska Youtube.
Partnerami tej akcji były uznane marki




Nasza efektywność
Śledziłem pilnie wszystkie doniesienia na temat postępów Adama w rajdzie. Dla mnie to szalenie istotne, bo jestem jego fanem jeszcze od turnieju Czterech Skoczni. Zawsze trzymam kciuki za Adasiem, bo wielki mistrz, a przy tym na prawdę swój chłop. Kiedyś nawet miałem okazję z nim porozmawiać.
Możemy zadbać też o Twoją markę!
Dobieramy rozwiązania w sposób indywidualny, adekwatnie do promocji, sytuacji i marki, mając zawsze na uwadze efektywność działań.